15 maja w warszawskim centrum eventowym Digital Knowledge Village odbył się Festiwal Call Center, spotkanie dla branży obsługi klienta przez call i contact center.

Organizator Festiwalu, Nowoczesna Firma S.A. stworzył wydarzenie, które w niezobowiązującej atmosferze dało przestrzeń do rozmów, networkingu i wymiany doświadczeń między decydentami z obszaru obsługi klienta.
Wśród prelegentów pojawili się m.in. Maciej Orłoś, który opowiedział, jak w sytuacji wystąpienia publicznego osiągnąć sukces komunikacyjny, Dawid Wójcicki, CEO Voicetel Communications SA, który prezentował wyjątkowe na rynku rozwiązanie, czyli telefoniczną konsultantkę Dialla™. Pojawili się też: Marek Bartnikowski, CEO Thulium, który przedstawił sposoby na automatyzację BOK oraz Andrzej Ogonowski, Brand & PR Director w SMSAPI. Część wystawienniczą reprezentowały m.in. firmy Unified Factory, Altar, Callpage, Systell oraz Unima 2000. Wydarzenie uzupełniały warsztaty tematyczne odbywające się następnego dnia, a prowadzone przez trenerów z firm Hillway Training & Consulting i Customer Heroes oraz trenera sprzedaży, Karola Fronia.
Kolejna edycja Festiwalu Call Center już wiosną przyszłego roku. Miło nam było objąć patronat nad tym wydarzeniem.