Social media już niedługo staną się nową telewizją. Ponad pół wieku niepodzielnej władzy telewizji vs. media społecznościowe, w których spędzamy coraz więcej czasu. Czy możemy już mówić o dominacji social mediów nad telewizją? Gdzie warto lokować budżety reklamowe i gdzie jeszcze możemy wykorzystać wideo w marketingu? Między innymi na te pytania starali się znaleźć odpowiedź prelegenci trzeciej edycji Akademii Marketingu.
III edycja Akademii Marketingu: Social media to nowa telewizja była pierwszą w Polsce konferencją w całości poświęconą budżetowaniu, analityce i technologii wideomarketingu w social mediach. Wydarzenie organizowane w Krakowskim Parku Technologicznym zgromadziło ponad 160 uczestników oraz 30 ekspertów.

Podsumowując wnioski płynące z wielu prelekcji, można powiedzieć, że telewizja to ciągle medium, które w naszym społeczeństwie ma dużą siłę rażenia. Jednak media społecznościowe gonią królową bardzo szybko. Nie ulega wątpliwości, że jednak to właśnie social media prezentują więcej możliwości prezencyjnego dotarcia oraz są idealnym rozwiązaniem dla produktów skierowanych do specyficznych grup docelowych, mniejszych firm i budżetów. Organizatorem konferencji Akademia Marketingu jest agencja ContentHouse. Patronem medialnym wydarzenia był Korpo Voice.