Technologie, trendy i wszystko o obsłudze klienta. Customer Congress już w październiku!

Już 15 i 16 października w Digital Knowledge Village w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Customer Congress, konferencji kierowanej do specjalistów z obszaru obsługi klienta i rozwiązań customer experience. Wydarzenie to przegląd aktualności z obszaru customer service w łączonej formule części wystawowej i merytorycznej.

Tegoroczna edycja odbędzie się pod hasłem „Szczęśliwi klienci zostają na dłużej”. Przez dwa dni kongresu organizatorzy przygotowali kilkanaście wystąpień w dwóch nurtach kształtujących obecnie obsługę klienta.

Pierwszy dzień to tematyka z obszaru „klient vs. nowe technologie”. Prelekcje poprowadzą m.in. Mateusz Czech – Customer Success Manager w Brand24.pl, Małgorzata Kamińska – Rzecznik Klientów Banku BGŻ BNP Paribas czy Dawid Wójcicki – CEO Voicetel Communications. Drugi dzień to rozważania nad kierunkiem rozwoju customer experience i próba odpowiedzi na pytanie, dlaczego tak bardzo zaczynamy stawiać na wygodę w procesie customer service. O swoich doświadczeniach opowiedzą m.in. Monika Czaplicka – ekspertka od kryzysów w mediach społecznościowych, Artur Kryzan – CX Manager, Volkswagen Group Polska oraz Katarzyna Gawlik – Head of Experience Research and Service Design, Deloitte Digital.

Gościem specjalnym Customer Congress jest Aleksandra Przegalińska, doktor w dziedzinie filozofii sztucznej inteligencji.
Wydarzeniu towarzyszą warsztaty eksperckie odbywające 17 października również w Digital Knowledge Village. Zajęcia poprowadzą Marta Bryła-Gozdyra – dyrektor zarządzający oraz konsultant customer & employee experience, Everbe, trener sprzedaży Tomasz Targosz oraz Tomasz Kras i Tomasz Kalawa z firmy ProOptima.

Szczegóły na:
www.customercongress.pl.