Pomimo że na rynku edukacyjnym jest kilka systemów franczyzowych, to w nauczaniu matematyki MathRiders, należący do Międzynarodowej Grupy Edukacyjnej Helen Doron, cieszy się dużą rozpoznawalnością marki oraz niesłabnącą renomą i skutecznością samych zajęć. Dodatkowym atutem, przy dynamicznym rozwoju sieci, jest zwiększająca się świadomość rodziców co do celowości kształcenia dzieci w kierunku przedmiotów ścisłych.

Obecnie sieć liczy 48 placówek działających w całej Polsce jako Studio lub Centrum Nauczania Matematyki MathRiders. Właściciele sieci nadal poszukują partnerów w miejscowościach o populacji pow. 25 tys. mieszkańców, w których nie ma jeszcze takich zajęć. Potencjał do zaistnienia na rynku w każdym mieście jest bardzo duży, dlatego też nie ma ryzyka biznesowego przy utworzenia placówki w dowolnej miejscowości bez względu na stopień zamożności jego mieszkańców. Zajęcia MathRiders to unikatowy produkt na rynku, który nie ma dla siebie konkurencji na rynku, nie tylko w Polsce ale w całej Europie. Tym bardziej, że sieć nieustannie wzbogaca istniejące programy i dostosowuje je do potrzeb dzieci i rodziców.

Większość opłat związanych z przystąpieniem do systemu jest zwracana licencjobiorcy w postaci szkoleń dla nauczycieli, zestawów edukacyjnych dla każdej grupy wiekowej oraz materiałów reklamowych służących obrandowaniu lokalu tak na zewnątrz jak i wewnątrz. Właściciel placówki MathRiders otrzymuje również dostęp do platformy internetowej służącej administrowaniu szkołą, która ułatwia koordynowanie pracy nauczycieli oraz zarządzanie grupami i kontroli płatności. Kompleksowemu przygotowaniu licencjobiorcy do prowadzenia biznesu służy kilkudniowe szkolenie biznesowe. Dodatkowo sieć wspiera każdego przystępującego do systemu w uruchomieniu Centrum Nauczania i zdobywaniu klientów, którzy dopisują już od pierwszego roku prowadzenia działalności.

Własny biznes ze zmniejszonym ryzykiem

Istotnym powodem, dla którego początkujący przedsiębiorcy decydują się na skorzystanie z oferty franczyzodawców, jest bezpieczniejszy niż w wypadku pełnej samodzielności start. MathRiders wymaga od swoich partnerów dopełnienia określonych wymogów, związanych z warunkami lokalowymi, działaniami marketingowymi i przestrzeganiem założeń biznesplanu. To ograniczenie swobody ma zapewnić, że franczyzobiorca będzie postępował zgodnie ze sprawdzoną, wytyczoną przez poprzedników drogą i ma zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu rynkowego pomimo braku wnikliwej znajomości mechanizmów rządzących branżą edukacyjną.

Z tych samych względów, franczyza jest również ciekawym rozwiązaniem dla doświadczonych przedsiębiorców ale i pracowników dużych firm, którzy chcieliby usamodzielnić się i z pracobiorcy stać się pracodawcą. Zdaje się, że to dość popularne rozwiązanie – doświadczeni biznesmeni z doświadczeniem m.in. w korporacji stanowią według badań ok. 2/3 wszystkich franczyzobiorców. Najczęściej są ludźmi otwartymi na nowe pomysły, cechującymi się jednocześnie pewną ostrożnością i ceniący sobie pracę ze sprawdzonym konceptem.

Więcej informacji na temat MathRiders jest dostępne na stronie www.mathriders.pl. Zainteresowanych współpracą biznesową, prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 502-471-371
lub przesłanie aplikacji na adres e-mail: biuro@mathriders.com