Niemal 400 topowych polskich sprzedawców zgromadziło się podczas jedynej takiej imprezy w naszym kraju, Finału Sales Angels 2018. Idea, rozmach eventu oraz klimat jaki panował podczas konferencji w Warszawie sprawiły, że nasza redakcja była pod dużym wrażeniem przedsięwzięcia, którego twórca postawił sobie za cel uświadomienie sprzedawcom z całej Polski, że klient to człowiek, a nie kolejny lead w CRM-ie.

Czym jest Sales Angels?
To unikatowa społeczność skupiająca tysiące ludzi sprzedaży. W cyklicznych spotkaniach uczestniczą zarówno liderzy i specjaliści, jak i menedżerowie sprzedaży, chcący doskonalić swoje kompetencje sprzedażowe. Projektowi stworzonemu przez Marcina Grelę z firmy 4Rezults od początku przyświeca szlachetne hasło: „Sprzedawanie to pomaganie”. Hasło to inspiruje i motywuje tysiące członków społeczności Sales Angels, a ci, którzy uzyskują najlepsze rezultaty, prezentują się podczas corocznych finałów.
Tak też było podczas podsumowania edycji z 2018 roku. 24 stycznia w warszawskim Airport Hotel Okęcie na scenie pojawili się tacy eksperci jak:

Bartosz Majewski – założyciel Casbeg.Com, który własnoręcznie sfinalizował transakcje na ponad 20 milionów złotych. Podczas finału opowiedział jak efektywnie sprzedawać;
Artur Urbaniak – dyrektor sprzedaży Chem International, przekonywał, iż zmiana branży ma sens;
Piotr Grządziel – założyciel Top Personal Branding, radził jak skutecznie łączyć marketing, komunikację i sprzedaż;
Wojciech Szaniawski – właściciel największej w Polsce agencji marketingu sportowego; Arkadiusz Chludziński – sprzedawca nawrócony na marketing, senior konsultant w Sandler Training Polska;
Bogdan Sosnowski – coach oraz główny dyrektor sprzedaży w PLAY;
Andrzej Cichocki – dyrektor sprzedaży AXA, Praktyk Życia i Biznesu.

Idea
Projekt Sales Angeles zrodził się z refleksji o słabnącej pozycji sprzedawcy, który w XXI wieku przegrywa z platformami sprzedaży internetowej. Potrzeba zupełnie nowego spojrzenia na sam proces sprzedawania, aby handlowcy z krwi i kości nie zostali zupełnie wyeliminowali z rynku. Sprzedawca, menedżer, aby być skutecznym, musi nie tylko na pierwszym miejscu stawiać zadowolenie klienta, ale nieustannie rozwijać swoje kompetencje.
Efektywne sprzedawanie to po prostu umiejętność rozwiązywania problemów, czyli właśnie pomaganie. I choć w swojej istocie jest to pomysł paradoksalnie szatańsko prosty, to wymaga praktyki oraz właściwego mentoringu. A to właśnie od najlepszych ekspertów sprzedaży można uczyć się podczas odbywających się co miesiąc, także w tym roku, spotkań Sales Angels.

Event na miarę XXI wieku
Finał Sales Angels 2018 to już historia, ale uczestnicy będą o tym wydarzeniu z pewnością pamiętać. 399 osób zainspirowanych jedną cenną ideą, zgromadzonych w jednym miejscu – to robi wrażenie.
Do tego nowoczesna oprawa eventu, przygotowana przez firmę Kameleon, twórcy witający na progu gości oraz poprzedzający prelekcje, zachwycający feerią barw, laserowy mapping. To wszystko działało nie tylko na umysł, ale i na zmysły. A – głodny i spragniony też nikt nie wyszedł, dodajmy.

Kto nie był osobiście, a jest ciekawy, zapraszamy do obejrzenia naszej relacji z eventu w Korpo Voice TV na Youtube.pl oraz naszym fanpage’ u na FB.

#Redakcja