Bardziej niż kiedykolwiek potrzebujemy pewności, przewidywalności i redukcji ryzyka, aby pod presją czasu podejmować dobre decyzje. Zaufanie staje się walutą już nie przyszłości, ale dzisiejszych czasów. Jest na wagę złota. Ci, którzy umieją zaufanie budować, rozwijać, utrzymać mają szansę być najlepsi na rynku.

28.03.2019 w Warszawie będzie miała miejsce pierwsza edycja Forum Zaufania pod hasłem “Wiarygodność menedżerska”.
Temat zaufania w biznesie, budowania relacji i współpracy w oparciu o zaufanie, dialogu i wiarygodności są także krytycznymi elementami codziennej pracy menedżerskiej.

Forum Zaufania to miejsce, w którym spotyka się świat nauki i doświadczonego biznesu. To także platforma do wzajemnej inspiracji, dzielenia się wiedzą, praktyką, wynikami ciekawych badań i narzędziami użytecznymi w zarządzaniu zaufaniem.

Zapraszamy do uczestnictwa osoby, które uważają, że biznes warto budować na zaufaniu, chcą poszerzać swoją wiedze w tym zakresie, dzielić się doświadczeniami i praktyką oraz wzajemnie się inspirować.

Każde z wydarzeń, będzie miało inny motyw przewodni, gości specjalnych, a całość będzie osadzona w zakresie tematu zarządzania zaufaniem w biznesie.

W programie m.in.:
✅ Dlaczego opłaca się ufać i kiedy zaufanie nie jest wskazane (moduł 1).
✅ O badaniach dot. zaufania w biznesie, pewności emocjonalnej, najlepszych praktykach w zakresie budowania kultury organizacyjnej opartej o zaufanie (moduł 2).
✅ Dlaczego menedżerowie tracą zaufanie i jak unikać najczęściej popełnianych błędów (moduł 3).

Prowadzącym będzie Sebastian Kotow, praktyk, badacz, wykładowca akademicki, który obecnie pełni rolę CEO firmy szkoleniowo-doradczej – Institute of Behavioral Design, jest partnerem w firmie badawczej Neurohm i wykładowcą psychologii zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego na studiach MBA.

Szczegółowy program:

Moduł 1

  • Fundamenty– 5 prawd i mitów na temat funkcjonowania zaufania w biznesie
  • Ryzyko– o przewidywalności, bezpieczeństwie, akceptacji ryzyka i unikaniu pułapek nieufności
  • Wymiar ekonomiczny– dlaczego opłaca się ufać i kiedy zaufanie nie jest wskazane
  • Wymiar emocjonalny– o satysfakcji, zaangażowaniu, odwadze i gotowości do popełniania błędów

Moduł 2

  • Transformacja– o badaniach zaufania w biznesie, pewności emocjonalnej, najlepszych praktykach w zakresie budowania kultury organizacyjnej opartej o zaufanie
  • Wiarygodność– krytyczny element budowania zaufania
    • Model zaufania (Mayer, Davis, Schoorman)
    • Komponenty wiarygodności osobistej i samozaufania (Adekwatność, Spójność, Życzliwość, Zdolność, Powtarzalność)

Moduł 3

  • Błędy i pułapki– jak menedżerowie tracą zaufanie i jak unikać najczęściej popełnianych błędów
  • Wielka Trójka– trzy zachowania, które wzmacniają zaufanie w relacjach i budują silne zespoły
  • Dialog– o procesie rozwoju zaufania, etapach zmiany, adaptacji i stymulowaniu kultury współpracy opartej o wiarygodność i zaufanie.
  • Podsumowanie Forum

Dla naszych czytelników mamy rabat na bilety na Forum Zaufania. Z kodem: korpovoice bilety tańsze o 100 zł.

www.zaufaniewbiznesie.pl