Po krótkiej przerwie czas na 9. już spotkanie DIMAQ Voice. Organizatorzy jak zawsze zapewniają potężną dawkę marketingowej wiedzy przekazywanej przez najlepszych ekspertów z branży. Zapraszamy 29 sierpnia do Domu Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy.

Agenda najbliższego spotkania:

17:15 Rejestracja

17:30 Rozpoczęcie

17:35 – 18:00 Od zera do bestsellera, Damian Wiszowaty, Prezes Gonito Sp. z o.o

Szkolenie “Od zera do Bestsellera” jest dedykowane osobom zarówno rozważającym rozpoczęcie sprzedaży na Amazon jak i tym, którzy zarabiają tam od wielu lat. Podczas szkolenia Prezes Gonito, Damian Wiszowaty opowie w jaki sposób wprowadzić swoją markę na Amazon i strukturyzować firmę, jak promować swoje produkty aby zwiększyć konwersję oraz dlaczego samo przygotowanie sprzedaży jest ważniejsze od samej sprzedaży.

18:10 – 18:35  Google Analytics & Tag Manager – wszystko co niezbędne aby zbierać poprawne dane, Monika Kołodziejczyk, CEO, ThinkDigital

Kluczem do efektywnych analiz i wnioskowania są poprawne dane. Czy jesteś pewny, że Twoje dane w Google Analytics są poprawne i właściwie je rozumiesz i interpretujesz? Chcesz dowiedzieć się jak prosto i szybko usprawnić oraz rozszerzyć zbierane dane przy pomocy Google Tag Managera? Podczas prezentacji otrzymasz gotową listę do audytu Twojego konta GA.

18:45 – 19:10 Jak Sztuczna Inteligencja wyszukuje nowych klientów – potencjał look-alike modelingu Case study z kampanii promocyjnej miasta Wrocław, Grzegorz Kosiński, CEO Audience Network (grupa Cloud Technologies)

Look-alike modeling to coraz częściej wykorzystywane narzędzie w kampaniach programmatic. Wykorzystując zaawansowaną analizę profili behawioralnych można dzięki niemu w sposób znaczący rozszerzyć grupę docelową naszej kampanii. W jaki sposób wykorzystując algorytmy sztucznej inteligencji można stworzyć i skutecznie wykorzystać segmenty look-alike dostosowane do potrzeb konkretnej kampanii?

Na przykładzie kampanii promocyjnej miasta Wrocław, której celem była promocja miasta w prestiżowym konkursie European Best Destination opowiemy jak wykorzystując dane i modelowanie look-alike pomogliśmy polskiemu miastu zdobyć tytuł najlepszej destynacji turystycznej 2018 roku. 67% oddanych na miasto głosów pochodziło z realizowanej przez nas kampanii programmaticPodczas prezentacji zobaczymy świat e-commerce oczami Konsumenta, dowiemy dlaczego cena nie zawsze czyni cuda, kiedy 2+2 niekoniecznie równa się 4 i jakie podstawowe emocje towarzyszą ludziom podczas zakupów w kanale online.
Bazować będziemy na przykładzie Philips OneBlade i jego aktywacji w kanale Allegro.Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują 5 punktów recertyfikacyjnych. Spotkania są otwarte dla wszystkich zainteresowanych, ale liczba miejsc jest ograniczona.

Obowiązuje rejestracja: http://bit.ly/2SKNcSe

Dołącz do wydarzenia:  http://bit.ly/2Hdz39e

O DIMAQ

Program certyfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ został opracowany przez ekspertów IAB Polska, a następnie wdrożony pod koniec 2015 r. w Polsce, a potem w kilku krajach europejskich (Bośnia i Hercegowina, Cypr, Czarnogóra, Grecja, Rumunia, Serbia, Słowenia i Słowacja). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji – otrzymało już do tej pory w Polsce ponad 1000 osób. Jego ważność jest ograniczona czasowo ze względu na dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji.

https://dimaq.pl/