Dwa intensywne dni, 16 wystąpień praktyków, ponad 20 prelegentów, zwycięskie kampanie Golden Arrow i trendy, którymi już za chwilę będzie żyła branża reklamowa – to wszystko czeka na uczestników FMZ 5 i 6 listopada w Warszawie. Organizatorem jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu.
Hasłem: „Marketerze – czy nadal jesteś w grze?” organizatorzy chcą rzucić branży wyzwanie i zachęcić do dyskusji na temat tego, co marketingowcy muszą robić już dziś, by nadążyć za trendami, które staną się gorącym newsem jutro.
Dla kogo przeznaczona jest ta konferencja?
Dla marketingowców, którzy chcą zdobyć świeżą wiedzę bezpośrednio od profesjonalistów. FMZ zostało zaplanowane tak, by dawać uczestnikom zarówno inspiracje, jak i gotowe rozwiązania czy narzędzia. Prelekcje są utrzymane w modelu „Marketerzy dla Marketerów”.
Program FMZ
Pierwszy dzień FMZ to praktyczne case studies, dzięki którym uczestnicy poznają etapy powstania odnoszących sukcesy kampanii 360. Wystąpią m.in. przedstawiciele OLX, Nestle Professional, IKEA czy PepsiCo.
Drugi dzień to prelekcje o nadchodzących trendach w marketingu. Uczestnicy usłyszą m.in. o:
• marketingu zintegrowanym w czasach eco,
• oszustwach w reklamie cyfrowej i zagrożeniach dezinformacyjnych,
• voice commerce.
Jak zdobyć bilety na Forum?
Bilety dostępne są na stronie internetowej wydarzenia. Opłata obejmuje uczestnictwo w obu dniach konferencji, przerwy kawowe i lunch, materiały konferencyjne oraz e-book podsumowujący wydarzenie.
Więcej na fmz.smb.pl