DIMAQ VOICE ma już rok. Od 12 miesięcy spotykamy się w gronie specjalistów digital marketingu. Jubileuszowe spotkanie będzie szczególne, ponieważ odbędzie się w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości  oraz po tradycyjnym panelu prelekcji  odbędzie się debata ze znanymi i lubianymi influencerami – którzy opowiedzą o współpracy z markami z ich perspektywy.  Spotkanie odbędzie się Domu  Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy (Bracka 25).

17:15 Rejestracja

17:25 Rozpoczęcie

Prelekcje:

17:30 – 17:50 Budowanie marki za pomocą archetypów C.G. Junga, Paweł Mrzygłód, Architekt Marketingu / Interim Manager

W ciągle zmieniającym się świecie Digital Marketingu jedno pozostaje niezmienne – spójność komunikacji. Dowiedz się jak łączyć psychologię z technologiami i budować spójną markę. Opowiadaj markę we wszystkich kanałach w kreatywny sposób.

Plan prezentacji:

  1. Czym są archetypy C.G. Jung’a. Jaka jest różnica pomiędzy archetypem a stereotypem?
  2. Dlaczego stereotypowa komunikacja wszystkim się podoba, ale nikogo nie zachwyca? 3.

Archetypy jako narzędzie komunikacji marki. Każdy archetyp ma swój kod wizualny.

  1. Przykłady najlepszych spójnych kampanii.

18:00 – 18:20 Content generujący leady – jak analizować i monetyzować treści, Aleksandra Lisiecka-Lenart (Marketing Analyst& SEO Support)

Strategia contentowa to już od dłuższego czasu ważny etap tworzenia planu promocji strony. Tym, co jednak często spędza sen z powiek marketerom, jest ocena skuteczności, czy to artykułów off-site, czy tekstów blogowych. W wystąpieniu przedstawimy pomysły na badanie efektywności działań contentowych w taki sposób, by wyciągać wnioski mające realny wpływ na biznes.

Plan prezentacji:

  1. Strategia oceny działań content marketingowych – jakie wskaźniki sukcesu wybrać? Jakie narzędzia będą potrzebne?
  2. Budowa podstawowych raportów w Google Data Studio – łączenie danych z Google Analytics i Search Console dla uzyskania kluczowych informacji o skuteczności seksji contentowej
  3. Przykłady zaawansowanego raportowania – jak pozyskać dane o autorze, długości tekstu, obecności grafik oraz badać korelacje ze skutecznością artykułu.

18:40 – 19:30 – „Jak wygląda współpraca z markami z perspektywy Influencera”

Moderator rozmowy: Katarzyna Sadowska, Less Than Perfect

Goście:  Paulina Mikuła, Mówiąc Inaczej

Natalia Tur Nishka

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują 5 punktów recertyfikacyjnych. Spotkania są otwarte dla wszystkich zainteresowanych, ale liczba miejsc jest ograniczona.

Obowiązuje rejestracja: http://bit.ly/2FplhPH

Dołącz do wydarzenia:  http://bit.ly/33nszNx

O DIMAQ

Program certyfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ został opracowany przez ekspertów IAB Polska, a następnie wdrożony pod koniec 2015 r. w Polsce, a potem w kilku krajach europejskich (Bośnia i Hercegowina, Cypr, Czarnogóra, Grecja, Rumunia, Serbia, Słowenia i Słowacja). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji – otrzymało już do tej pory w Polsce ponad 1000 osób. Jego ważność jest ograniczona czasowo ze względu na dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji.

https://dimaq.pl/