Już 5 marca 2020 w Warszawie, na PGE Narodowym, odbędzie się wyjątkowe wydarzenie dla branży eCOMMERCE. Organizatorzy zapraszają na targi i konferencję – eTrade Show 2020. Dowiedz się czego potrzebuje Twój eBiznes, a także jak wyróżnić sklep internetowy w tłumie i co zrobić, żeby sprzedawać za granicę przez Internet?
Czym są Targi eTrade Show?
W marcu odbędzie się druga edycja targów dla branży e-handlu. To wyjątkowa konferencja prowadzona przez najlepszych mówców i specjalistów w Polsce. Na targach znajdziesz także strefę ekspertów poświęconą branży IT i blogom oraz dedykowane spotkania biznesowe business matching. Co powiesz na moderowany networking w strefach stworzonych przez Google oraz inPost. Poznasz 100 sprawdzonych rozwiązań dla Twojego sklepu internetowego. Spotkajmy się w części Business Club PGE Narodowego w Warszawie.
Co czeka Cię na konferencji eCOMMERCE?
Targi eTrade Show 2020 to wydarzenie dla aktualnych liderów e-biznesu, cała masa inspiracji, trendów i nowości dla tych którzy chcą poszerzać swoje sieci klientów online, rozwijać markę oraz swoją wiedzę o e-commerce.
Konferencja edukacyjna
Na trzech scenach wystąpi jednocześnie aż 24 ekspertów branży e-handlu, przeprowadzając nas przez cały Customer Journey. Podzielą się swoją wiedzą z zakresu reklamy w e-commerce, integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową, kierunku e-commerce. Przybliżą też czynniki sukcesu e-handlu i opowiedzą, jak się bronić przed fałszywymi kliknięciami i konwersjami. Poznasz też nowe sposoby kontaktowania się z klientami – np. dzięki wykorzystaniu połączonych danych i zaawansowanej personalizacji do budowy osobistych kontaktów marketingowych.
Ucz się od najlepszych! Wśród prelegentów wystąpi Rafał Brzoska– prezes grupy INPOST oraz Paweł Bilczyński ekspert i trener z Google Internetowe Rewolucje w Eksporcie. Google Internetowe Rewolucje jest partnerem merytorycznym konferencji.
Strefa wystawiennicza
Targi eTrade Show 2020 to także przestrzeń, gdzie swoje rozwiązania zaprezentują wiodące marki z branży e-commerce. Poznasz rozwiązania dla sklepów internetowych takie jak:
- narzędzia do generowania sprzedaży,
- agencje SEO/SEM,
- platformy dla e-sklepów,
- e-logistykę,
- obsługa klienta w online,
- formy e-płatności.
Wśród wystawców pojawią się największe firmy w branży handlu elektronicznego m.in. Amazon, FedEx, InPost, ING iMoje, Twisto, Gonito, Delante, Shoper, Furgonetka, Kru.pl, Vuel, zaufane.pl, RedCart czy Raben Group.
Strefa ekspertów eTrade Show
Podczas targów aktywna będzie również dedykowana strefa dla branży IT i blogów. Specjaliści z branży będą doradzać w zakresie systemów automatyzacji sprzedaży w omnichannel, implementowaniu koszyków oraz programowania.
Business Matching
Ogromnym zainteresowaniem cieszy się forma bezpośrednich, konkretnych spotkań umawianych za pomocą targowej aplikacji mobilnej. Na targach możesz wziąć udział w Business Matching, czyli czyli dedykowanych, 15 minutowych spotkaniach biznesowe.
Dołącz do nas. Program i bilety są dostępne na www.eTradeShow.pl